Алгебра
№ уроку |
Теми, види письмових робіт |
|
|
Квадратні корені. Цілі числа |
|
1 |
Функція у=х2 та її графік. Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. Рівняння х2=а. |
11.01 |
2 |
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. Числові множини. Етапи розвитку числа. Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня. Добуток і частка квадратних коренів. Функція у=√х , її графік і властивості. |
18.01 |
3 |
Тотожність. Тотожність √а2=ІаІ. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Розв’язування вправ. Самостійна робота. Контрольне тестування. |
25.01 |
|
Квадратні рівняння. |
|
4 |
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння, їх розв’язування. |
01.02 |
5 |
Формула коренів квадратного рівняння. Розв’язування квадратних рівнянь. Самостійна робота. |
08.02 |
6 |
Теорема Вієта. Розв’язування зведених квадратних рівнянь за допомогою теореми, оберненої до теореми Вієта. |
15.02 |
7 |
Квадратний тричлен, його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. Розв’язування вправ на розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. Самостійна робота. Контрольне тестування. |
22.02 |
8 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. |
01.03 |
9 |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь та рівнянь, які зводяться до квадратних. |
15.03 |
10 |
Розв’язування текстових задач на рух. |
29.03 |
11 |
Розв’язування текстових задач на спільну роботу. |
05.04 |
12 |
Розв’язування задач і вправ. Контрольна робота. |
12.04 |
|
Повторення. |
|
13 |
Раціональні вирази і дії над ними. |
19.04 |
14 |
Квадратні корені і дії над ними. |
26.04 |
15 |
Квадратні рівняння і рівняння, що зводяться до квадратних. |
17.05 |
16 |
Дійсні числа. Підсумковий тест. |
24.05 |
Геометрія
№ уроку |
Теми, види письмових робіт |
|
|
Подібність трикутників. |
|
1 |
Ознаки подібності трикутників. Застосування до розв’язування задач. |
11.01 |
2 |
Застосування подібності трикутників: середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику. |
18.01 |
3 |
Застосування подібності трикутників: властивість бісектриси трикутника. |
25.01 |
4 |
Розв’язування задач. Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота. |
01.02 |
5 |
Тематична контрольна робота. |
08.02 |
|
Розв’язування прямокутних трикутників. |
|
6 |
Теорема Піфагора. Розв’язування задач із застосуванням теореми Піфагора та її наслідків. |
15.02 |
7 |
Перпендикуляр і похила, їхні властивості. Розв’язування задач. Самостійна робота. |
22.02 |
8 |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. |
01.03 |
9 |
Значення синуса, косинуса і тангенса деяких кутів. Розв’язування прямокутних трикутників. |
15.03 |
10 |
Розв’язування задач. Прикладні задачі. |
29.03 |
11 |
Розв’язування задач. Узагальнення і систематизація знань. Самостійна робота. Тематична контрольна робота. |
05.04 |
|
Многокутники. Площі многокутників |
|
12 |
Многокутник та його елементи. Опуклі й не опуклі многокутники. Сума кутів опуклого многокутника. Вписані й описані многокутники. Повторення. Чотирикутники. |
12.04 |
13 |
Поняття площі многокутника. Основні властивості площ. Площа прямокутника. Площа паралелограма. Повторення. Чотирикутники. |
19.04 |
14 |
Площа трикутника. Повторення. Середня лінія трикутника. Теорема Фалеса. Середня лінія трапеції. |
26.04 |
15 |
Площа трапеції. Розв’язування задач. Самостійна робота. |
17.05 |
16 |
Підсумковий тест. |
24.05 |
Інформатика
№ уроку |
Теми, види письмових робіт |
|
|
Основи подійно- та об’єктно-орієнтованого програмування |
|
1 |
Поняття мови програмування. Складові мови програмування. Знайомс-тво з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програ-мування. Програмний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання. |
18.01 |
2 |
Основні компоненти програми для ОС з графічним інтерфейсом. Поняття форми, елемента керування, події, обробника події. Редагування коду обробника події. Використання вікон повідомлень. Запис програми засобами середовища програмування. |
01.02 |
3 |
Властивості і методи елементів керування. Елемент керування «кнопка». Елемент керування «напис». Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі. Створення програми з кнопками та написами. |
15.02 |
|
Алгоритми роботи з об’єктами та величинами |
|
4 |
Величини (змінні і константи), їхні властивості. Прості типи величин: числовий, логічний, символьний, рядковий. Величини числового, текстового типу та операції над ними. |
01.03 |
5 |
Налагодження програм. Величини логічного типу, операції над ними. Алгоритми з розгалуженнями для опрацювання величин. Алгоритми з повтореннями для опрацювання величин |
15.03 |
6 |
Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження і виконання. |
29.03 |
7 |
Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування. Відображення рисунків із зовнішніх файлів. Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних. |
12.04 |
|
Технології опрацювання числових даних у середовищі табличного Процесора. Розв’язування компетентнісних задач |
|
8 |
Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок. Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці. Умовне форматування. |
26.04 |
9 |
Призначення й використання математичних, статистичних функцій табличного процесора. Призначення й логічних функцій табличного процесора. Автоматичні та розширені фільтри. Проміжні підсумки. Умовне форматування. |
17.05 |
10 |
Розв’язування компетентнісних задач. |
24.05 |
Фізика
№ уроку |
Теми, види письмових робіт |
|
|
Електричний заряд. Електричне поле. Електричний струм. |
|
1 |
Електричні явища. Електризація тіл. Два роди електричних зарядів. Подільність електричного заряду. Закон збереження електричного заряду. |
21.01 |
2 |
Закон Кулона. Взаємодія заряджених тіл. Електричне поле. Розв’язування задач. |
04.02 |
3 |
Електричний струм. Дії електричного струму. Провідники, напівпровідники, діелектрики. Джерела електричного струму. Електричне коло та його основні елементи. |
18.02 |
4 |
Сила струму. Амперметр. Електрична напруга. Вольтметр. Елек-тричний опір. Закон Ома для ділянки кола. Розв’язування задач. |
04.03 |
5 |
Л.Р. «Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра і вольтметра.» Залежність опору провідника від його довжини, площі поперечного перерізу та матеріалу. Реостати. |
18.03 |
6 |
Розв’язування задач. Контрольне тестування. |
08.04 |
|
Розрахунок електричних кіл. Робота і потужність електричного струму. Електричний струм у різних середовищах. |
|
7 |
Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Л.Р. «Дослідження електричного кола з послідовним і паралельним з’єднанням провідників». Розв’язування задач на послідовне і паралельне з’єднання провідників. Розв’язування задач на мішане з’єднання провідників. |
22.04 |
8 |
Робота і потужність електричного струму. Закон Джоуля-Ленца. Розв’язування задач. Контрольне тестування. |
06.05 |
9 |
Електричний струм у металах. Природа електричного струму у розчинах і розплавах електролітів. Закон Фарадея для електролізу. Розв’язування задач. Електричний струм у газах. |
20.05 |
Хімія
№ уроку |
Теми, види письмових робіт |
|
|
Основні класи неорганічних сполук. |
|
1 |
Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура. Фізичні властивості оксидів, поширеність та застосування. Хімічні властивості оксидів. |
14.01 |
2 |
Фізичні властивості кислот, поширеність та застосування. Хімічні властивості кислот. Реакція нейтралізації. |
28.01
|
3 |
Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами. Розв’язування задач. |
11.02
|
4 |
Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів. Хімічні властивості нерозчинних основ. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Розв’язування задач. |
25.02
|
5 |
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів. Фізичні властивості середніх солей. Поширеність і застосування. Хімічні властивості середніх солей. |
11.03
|
6 |
Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук. Узагальнення знань про найважливіші класи неорганічних сполук. |
01.04 |
7 |
Розв’язування задач. Контрольна робота. |
15.04 |
|
Повторення. |
|
8 |
Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. |
29.04 |
9 |
Хімічний зв’язок і будова речовини. |
13.05 |
10 |
Класи неорганічних сполук. Контрольне тестування за рік. |
27.05 |
|